CIEKAWOSTKI ZE ŚWIATA MARKETINGU W WYSZUKIWARKACH

Zalety plexi – znasz je wszystkie?

Zalety plexi – znasz je wszystkie?

Łatwa obróbka plexi jest wymieniana na pierwszym miejscu na liście zalet tego tworzywa. Ma ono jednak tez inne pozytywne cechy. Czy wiesz, czym charakteryzują artykuły z plexi? Wytrzymałość i odporność Łatwe frezowanie i gięcie plexi to nie wszystko. Na uwagę zasługuje także to, jak bardzo odporny jest to materiał i to zarówno na działanie warunkówWięcej oZalety plexi – znasz je wszystkie?[…]

Tajniki obsługi zwrotów w e-commerce

Tajniki obsługi zwrotów w e-commerce

Sklepy internetowe poświęcają coraz większą uwagę zwrotom towarów. Dobra obsługa zwrotów sprawia, że nasz sklep jest bardziej przyjazny klientowi. Poznaj więc kilka zasad, którymi należy się kierować przy zarządzaniu zwrotami. Jasne i czytelne zasady zwrotów Zwroty towarów to temat, którego w ecommerce nie da się uniknąć. Ustawa gwarantuje każdemu klientowi prawo do zwrotu towaru wWięcej oTajniki obsługi zwrotów w e-commerce[…]

Brief – co to jest i jak go napisać?

Brief – co to jest i jak go napisać?

Brief to jedno z narzędzi marketingowych, którego roli nie wolno bagatelizować – podpowiadamy, czym jest, do czego ma służyć, a także jak go napisać, aby spełnił swoją rolę. Musisz przygotować brief, np. dla agencji marketingowej, podwykonawcy czy copywritera? Szkoda Ci na to czasu? Jesteś w błędzie, bo dobry brief to ważna forma komunikacji, dzięki którejWięcej oBrief – co to jest i jak go napisać?[…]

Franczyza – układ idealny?

Franczyza – układ idealny?

Obecnie sporo osób zastanawia się nad prowadzeniem własnej działalności gospodarczej. Jednak boją się, że mają zbyt małe doświadczenie, wykształcenie; być może nie są przekonani również do pomysłu. Z pomocą przychodzą franczyzodawcy. Na czym właściwie to polega? Franczyza to po prostu prowadzenie własnej działalności gospodarczej pod znanym szyldem. Współpracę między podmiotami określa pisemna umowa. Osoba zainteresowanaWięcej oFranczyza – układ idealny?[…]

Umowa z agencją – ryczałt czy wynik?

Umowa z agencją – ryczałt czy wynik?

Szukając usługi pozycjonowania dla naszej strony internetowej, nie zależnie czy to firmowa wizytówka, czy też sklep internetowy, będziemy mieli do wyboru wiele różnych agencji i pozycjonerów, którzy będą nam oferowali swoją wiedzę, doświadczenie i działanie. Wszyscy zapewne zapewnią nas o skuteczności swoich działań, większość także o bezpieczeństwie, a nieliczni niestety będą nas próbowali omamić dobrymWięcej oUmowa z agencją – ryczałt czy wynik?[…]