CIEKAWOSTKI ZE ŚWIATA MARKETINGU W WYSZUKIWARKACH

Czy warto inwestować w naming?

Czy warto inwestować w naming?

Płacenie dużych kwot pieniędzy za kilkanaście, a czasem tylko kilka, liter, budzi u niektórych osób zdziwienie. Warto jednak przyjrzeć się tematowi namingu. Co to jest naming? Naming to jedna z gałęzi marketingu. Znając angielski, możemy się domyślić, że będzie ona koncentrować się na nazewnictwie pewnych rzeczy. Faktycznie, naming to działanie polegające na tworzeniu nazw dlaWięcej oCzy warto inwestować w naming?[…]

Jak wybrać najlepszego copywritera

Jak wybrać najlepszego copywritera

Rynek copywriterski rozwija się bardzo dynamicznie. Czasem może być więc trudno wybrać właściwą ofertę z tak wielu dostępnych. Sprawdź stronę internetową i portfolio Chcąc poznać próbkę umiejętności copywritera, a także dowiedzieć się, jaką jest osobą, warto odwiedzić jego stronę internetową, a także portfolio i bloga, jeśli takie posiada. Warto zobaczyć, czy strona jest estetyczna iWięcej oJak wybrać najlepszego copywritera[…]

Nie popełniaj tych błędów w marketingu internetowym!

Nie popełniaj tych błędów w marketingu internetowym!

Dziś firma bez e-marketingu właściwie nie istnieje na rynku. Uważaj jednak, by nie zaszkodzić sobie nieumiejętnym jego stosowaniem. Trudne do wyłączenia, “agresywne reklamy” Reklamy stanowią integralną część większości serwisów internetowych. Należy jednak bardzo dobrze przemyśleć ich formę, treść oraz sposób zamieszczania. Reklama powinna stanowić dodatek do strony, ale na pewno nie zaśmiecać ją i zajmowaćWięcej oNie popełniaj tych błędów w marketingu internetowym![…]

Infografika jako element strategii marketingowej

Infografika jako element strategii marketingowej

Content marketing to obecnie najpopularniejsza strategia marketingowa, bez której ciężko o sukces. Jednymi z jego narzędzi są infografiki, które możemy ciekawie wykorzystać. Infografika jako element marketingu interaktywnego W czasach, kiedy odbiorca jest bardzo świadomy i wymagający, świetnie sprawdza się tzw. marketing interaktywny, a więc taki, który angażuje odbiorcę i daje mu poczucie korzyści. Infografika nadajeWięcej oInfografika jako element strategii marketingowej[…]

Trendy w marketingu 2019

Trendy w marketingu 2019

Ciekawią Was trendy w reklamie i marketingu na 2019 rok? Macie jednak dość skromny budżet na takie działania? Znamy kilka rozwiązań wartych rozważenia i następnie wdrożenia – zobaczcie sami. Reklama internetowa rozwija się niezwykle dynamicznie, co jednak nie oznacza, że nie można przewidzieć nadchodących trendów. Jeśli prowadzisz firmę, sklep czy oferujesz różne usługi, możesz prowadzićWięcej oTrendy w marketingu 2019[…]

Newsletter – narzędzie e-marketingu warte uwagi?

Newsletter – narzędzie e-marketingu warte uwagi?

Newsletter to jedno z narzędzi marketingu internetowego i nie należy pomijać go, planując dla danej marki kampanię. Odpowiednio przygotowany ma wiele zalet – poniżej kilka inspiracji. Zobacz, jak robić to dobrze. Większość użytkowników rzadko zagląda w jakikolwiek newsletter, mimo że otrzymujemy ich całkiem sporo. Czasami chętnie, a czasami przypadkiem wyrażamy zgodę na otrzymywanie aktualności naWięcej oNewsletter – narzędzie e-marketingu warte uwagi?[…]

Marketing – co to takiego?

Marketing – co to takiego?

Specjaliści od marketingu internetowego stosują liczne hasła, m.in. copywriting, SEO, pozycjonowanie, content marketing, wideo itd. Wielu z nas nie tylko nie wie, co oznaczają te pojęcia, ale też sam „marketing”. Wyjaśniamy poniżej. W zasadzie nie musisz wiedzieć, dlaczego warto inwestować w marketing w Internecie, ale dobrze to wiedzieć, aby móc zaufać specjaliście. A przede wszystkimWięcej oMarketing – co to takiego?[…]

Jak promować swoją stronę internetową?

Jak promować swoją stronę internetową?

Strona internetowa to wizytówka Twojej firmy – ważna jest treść, ale i grafika, układ strony, rozmieszczenie konkretnych fraz itd. Jednak nawet dobra strona wymaga pewnych zabiegów, aby ją wypromować – jakich? Treści na stronie internetowej są bardzo ważne – ile razy już to słyszałeś? Zadbaj o odpowiednie wypromowanie swojej strony, sprawdź różne możliwości, dowiedz sięWięcej oJak promować swoją stronę internetową?[…]

Remarketing – co to jest i jak działa?

Remarketing – co to jest i jak działa?

Remarketing Ads to jeden z najlepszych sposobów dotarcia do klientów, którzy weszli na Twoją stronę już wcześniej. Jeśli nie podjęli żadnych działań – nie skorzystali z możliwości zakupu usługi czy produktu, nie wszystko stracone. Marketing internetowy to prężnie rozwijająca się dziedzina – znamy wiele sposobów, dzięki którym można zareklamować swoją firmę i działalność, zyskać popularnośćWięcej oRemarketing – co to jest i jak działa?[…]

Jak znaleźć profesjonalnego copywritera?

Jak znaleźć profesjonalnego copywritera?

Osób, które zajmują się pisaniem, jest bardzo wiele. Może się wydawać, że znalezienie copywritera to sprawa banalna, ale znalezienie profesjonalisty wcale nie jest takie proste. A zatem – jak go znaleźć? Codziennie na portalach czy profilach mediów społecznościowych pojawiają się tysiące ofert od osób tworzących treści na potrzeby Internetu. Nie oznacza to jednak, że wszyscyWięcej oJak znaleźć profesjonalnego copywritera?[…]